Vervolgens heb ik dan wat carrosseriewerk gedaan. Eerst heb ik de weinige panellines wat uitgekrast, maar op een foto van de originele wagen is te zien dat er een extra panelline moet getrokken worden op de achterklep.(rode pijl)
bron: http://www.geocities.com/zakcapriturbo/bigwing.html
En dit is het resultaat:
Dan de motorkap. De koelsleuven zijn op de latere Capri's, waaronder deze Jägermeister-versie, breder dan op de eerste waarop dit model gebaseerd is.
De koelsleuven worden zo'n 6mm breder gemaakt (3mm aan elke zijde)
Normaal gezien snij je de originele weg, je maakt het gat zo groot als nodig en je scratched de nieuwe koelvinnen. Bij deze staan ze in een hoek geplooid en staan ze nog spits ook omdat er midden op de motorkap een naad loopt.
Dus waarom makkelijk als moeilijk ook gaat. Aan de binnenkant werd er een versteving gelijmd met wat plasticard.
Vervolgens werden de mesjes vervangen door nieuwe en scherpe mesjes en snijden maar. Ik ging de opening tussen de koelsleuven verder uitnijden in de hoop dat de originele niet zouden afbreken.
Hier zijn er al 2 van de 3 gedaan aan de rechterkant:
Na een uurtje prutsen, is dit het reultaat:

.
Halfweg en al bij al ging het beter dan verwacht. als de andere zijde ook is gedaan zal ik alles glad schuren en er wat primer overspuiten om te zien of er bijgewerkt moet worden.