View Single Post
Old 03-08-2009, 16:15
VSB's Avatar
VSB VSB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by jonckers View Post
hoi,

ik heb jou foto's nog eens bekeken en ik werd er een beetje depri van,omdat ik het zo mooi vind en als ik dan denk dat ik er aan moet beginnen hoe het er gaat uitzien. de riemen die jij gebruikt uit welke doos of waar kan je die vinden want het zit niet bij die doos of ik vind ze tog niet.en het chaisis: plak jij die af een spuit je dan de kleuren of plak jij die af en verf jij die?

alvast bedankt

joris

Voor de gordels (riemen) gebruik ik een kleefbaar stof uit de veritas. hoe het juist noemt weet ik niet meer . maar met wat zoeken vind je het daar zeker in de rekken. Er moet dan uiteraard nog uitgesneden worden met een lat en scherp mesje.

Het PE aan de gordels komen van renaissance. Verschillende fabrikanten van after market spul hebben dit . scale production,studio27, hobby design,...

voor het chassis: de bodemplaat word geschuurd, geprimerd, en gespoten. Daarna afgeplakken waar er nog andere kleuren op moeten komen en die schilderen.

Al de onderdelen van het chassis worden gewoon geshilderd en eventueel nog afgeplakt waar nodig en juiste kleur erop.. Als ik bevestigingspunten heb gaan de onderdelen uit het gietraam en worden ze ergens vastgemaakt ofzo. als ik geen bevestigingspunten heb schilder ik ze in het gietraam om achteraf uit te halen en de niet geschilderde delen nog eens te schilderen.

Bij mij gaat het ook nog soms fout . Ik heb bij het opblinken mijn A-stijl gebroken aan de bestuurderskant Zal dit nog proberen te camoufleren maar eigenlijk kan ik er nu nog weing aan doen.