View Single Post
Old 04-08-2009, 22:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

De Doornbos soap gaat maar door:

Quote:
Het sportmarketingbureau GR8 is door de rechtbank in Breda failliet verklaard. Het bedrijf is vooral bekend doordat zij het management verzorgen van een groot aantal Nederlandse coureurs.
Bekend gezicht
GR8-oprichter Lodewijk Varossieau is al jaren een bekend gezicht in de autosport. Punchlines als "Bobby D." (Robert Doornbos), GigaRacing (Giedo van der Garde) en "Who the f*ck is Renger..." komen uit de koker van zijn bedrijf. En ook Christijan Albers en Spyker F1 werkten in het verleden samen met Varossieau. Vandaag is echter een einde gekomen aan activiteiten van GR8.

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/ove...t_failliet.xml
Vandaag deze:
Quote:
In een korte verklaring zegt Bobby D.: ,,We hadden de kans om na 12 races weg te gaan bij het team en ik maak nu gebruik van deze optie. Ik wil graag IndyCar Series blijven rijden en zal mijn toekomstplannen snel bekend maken. Ik wil graag het team bedanken, vooral Mike Lanigan en Carl Haas. Ik wens hen een mooie toekomst.''
Ja, u mag zelf invullen hoe u dit wilt lezen

Wat betreft lege zitje bij NHL, zullen we daar Bourdais eens voor vragen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote