Geen probleem hoor Fordje, mijn mening staat niet boven de andere é. Trouwens, voor mij blijft Barrichello de man de de GP moest hebben gewonnen hoor. Al vind ik die quote niet echt aansluiten op wat Sennake heeft gezegd.
Ik weet wel dat je F1 niet met wielrennen kan vergelijken, maar wat ik probeer aan te tonen is het volgende: Als Museeuw die bewuste Parijs-Roubaix wint, dan is dat mooi. OK er was ook discussie over de manier waarop, maar kom. Als Museeuw zijn carrière stopt zal hij de geschiedenis ingaan als een van de grote allertijden. Op zijn palmares zal staan dat hij 3 keer Parijs-Roubaix heeft gewonnen, en iedereen zal dat prachtig vinden. Maar als Schumacher zijn carrière stopt, zal er altijd een groot deel zijn die hem niet bij de groten zullen tellen, gewoon omdat hij een zege cadeau heeft gekregen van een teamgenoot, net zoals Museeuw! Maar dat zal helemaal niet aanvaard worden. Over 10 jaar zal iedereen nog over dit incident spreken. Over P-R '96 wordt al lang niet meer gesproken. Er zullen er altijd zijn die zeggen dat hij records verbroken heeft door hulp van het team, en dat is toch niet zo? Hoeveel overwinningen heeft hij cadeau gekregen? Dat altijd meten met twee maten en gewichten, ben ik wa beu.
Goeiemorgen