Deze column slaat de spijker inderdaad goed op de kop. De coureur Frans Verschuur heb ik nooit zo gewaardeerd, maar als teambaas begin ik hem steeds meer te waarderen.
In GT1 de Corvette dan ook maar afknijpen omdat hij anders een dure supercar als de Maserati in de weg rijdt? Bovendie is de Ginetta toch geen oude auto? Volgens mij is die in de basis de snelste van het veld.
SRO en CPZ moeten zorgen dat kosten binnen de perken blijven en dat auto's niet binnen 1 a 2 jaar al afgeschreven moeten worden omdat ze niet meer competatief zijn. Tevens moet men de technische kant goed in de vingers krijgen zodat er niet vals gespeeld wordt en het gehele kampioenschap versterken zodat we over 2 jaar geen grid hebben van maar 13 auto's. Dus CPZ richt je op Dutch GT4 in plaats van al weer werken aan een nieuwe klasse (Radical cup).
Overigens las ik in het blad Start dat Chevrolet Nederland en Biesheuvel Autosport werken aan een Chevrolet Cruze cup voor 2011. Waarschijnlijk gaat de auto aangedreven worden door een diesel motor. Biesheuvel was in het recente verleden verantwoordelijk voor de Chevrolet Kalos rally cup.
Last edited by FIRE; 03-09-2009 at 22:48.
|