View Single Post
Old 10-09-2009, 23:09
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Zo klonken we destijds:

Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Is f1 dan toch gefixt?
Quote:
"Alonso bestelde als het ware een safety car. Hij ging als enigste in de 12de ronde pitten, en amper 2 ronden later kwakte zijn ploegmaat Piquet tegen de muur. Daardoor ging iedereen de pits binnen en maakte Alonso wel erg dankbaar gebruik van de 'ongelukkige' situatie van zijn stalgenoot", stelt Ferrari-teamchef Stefano Domenicali cru. "We moeten dit tot op het bot uitspitten."

http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule...t-Piquet.dhtml

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
Domenicali ziet gewoon spoken. hij kan gewoon niet verkroppen dat zijn team een paar keer ernstig geblunderd heeft.
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Een echte klucht is het...

Ik zie het al voor me dat Piquet braafjes met z'n hoofd 'ja' schudt wanneer ie de opdracht krijgt om z'n bolide in de muur te rijden.

Goed bezig bij Ferrari... Nu voelen ze zich machteloos omdat de FIA hen hierbij niet kan helpen, zeker?
Quote:
Originally Posted by smiley View Post
om eerlijk te zijn dacht ik al van bij het moment dat piquet de muur inknalde nadat alonso had gepit het zelfde als domenicali, dit is gelijkaardig aan wat schumi in onaco deed, was het nu een fout, of toch kwaad opzet...
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Dat als fan voor je tv of op dit forum denken is één ding (het zou me eerlijk gezegd ook niet echt verbazen moest het waar zijn), dat als Ferrari-topman in de pers gaan rondvertellen is nog wat anders.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 10-09-2009 at 23:11.
Reply With Quote