View Single Post
Old 19-09-2009, 18:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Toch maar fingers crossed morgen...
Dat vernissen is heel goed gegaan, en zoals geweten moest er vervolgens zeker een week gewacht worden om er zeker van te zijn dat de Gunze Sangyo vernis door en door droog is. Vandaar dat deze thread even stilgelegen heeft.

Maar nu gaat het met rasse schreden vooruit: de verniste body werd op het chassis gezet, de voorste radiatorrooster werd geplaatst, de achteruitkijkspiegels werden gemonteerd en geschilderd, en de velgen werden gemonteerd. Maar de achterste velgen waren niet helemaal wat ik me er van voorgesteld had; ze zijn ondertussen verbeterd en dat is te zien op de foto's in mijn galerij.

Enkele details zoals de snelsluitingen, het ventiel voor de luchtdruk-krik, de ruitenwisser en antenne zijn ook reeds aangebracht. Achteraan werden ook de uitlaten en een sleepoog gemonteerd, wat tevens op de foto's in mijn galerij te zien is.

De laatste details die op deze foto's nog niet aangebracht zijn, betreffen de decals op de banden en op de spiegels. Eens die aangebracht zijn is het model helemaal klaar. Maar voorlopig kan je dus nog even kijken naar de laatste foto's in deze thread, vooraleer je een kijkje gaat nemen in mijn galerij...

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2001_porsche_911_gt3rs_21.JPG
Views:	740
Size:	715.7 KB
ID:	14903   Click image for larger version

Name:	2001_porsche_911_gt3rs_22.JPG
Views:	709
Size:	715.0 KB
ID:	14904  

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 19-09-2009 at 18:22.
Reply With Quote