View Single Post
  #26  
Old 20-09-2009, 23:03
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Heb deze thread over het hoofd gezien enkele leden, dus mreci Loeten om deze weer even te activeren...

Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk genant begin te vinden. Toen we de eerste keer in Oostende een meeting organiseerde was er toch wat initiële interesse die, het moet gezegd, vooral uit de slottershoek kwam. Reden genoeg om het een 2de keer te proberen dachten we toen, en inderdaad, er kwam weer wat meer volk op af, die, het moet gezegd, vooral uit de "On the Road" hoek kwamen. Voor deze 3de meeting is er buiten Bjorn en Marcus niemand meer van overgebleven die schijnbaar nog interesse heeft. De meeste slotters hebben momenteel andere prioriteiten zo heb ik begrepen en zijn met de hobby iets minder druk bezig. De anderen hadden misschien gedacht dat het allemaal vrijblijvend zou zijn, maar aangezien we dit in clubverband organiseren, kan zoiets moeilijk.

Moeten we de meetings aan de westkant van de hoofdstad dan maar klasseren onder 'leuke poging, maar helaas geen haalbare interesse?'

Reply With Quote