View Single Post
Old 21-09-2009, 09:24
Jakke.be's Avatar
Jakke.be Jakke.be is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Je hebt helemaal gelijk. Als het een persfotograaf was geweest dan was het een andere zaak geweest.

Geen idee welke sjarels dit zijn of tot welke ploeg/onderdeel ze behoren maar ze snappen er niets van. U zult denken? Jij maakt toch ook weleens foto´s! Klopt, maar dan wel in de tijd dat ik niet "ingeroosterd" ben en met mijn overall op de enkels. De andere broek blijft gewoon zitten

Dergelijk volk de volgende keer gewoon verrot schelden, ze verdienen niet beter.
Is het feitelijk zo erg dat een baanmarshall een foto trekt van de koers? We mogen blij zijn dat ze nog langs de kant van de baan staan. Anders is het gedaan met koersen...
Ik veronderstel dat een baanmarshall zijn job toch doet omdat hij een passie voor autosport heeft? Waarom zou hij dan geen foto mogen nemen?

Die gasten op de foto voor het gat in de draad? Geen compassie mee!! Aangezien ze langs de binnenkant van de buitenste draad staan, kunnen ze evengoed op een andere plaats gaan fotograferen. In het vervolg uw braadworst met ketchup en ajuin in hun nek kieperen...
Reply With Quote