Racing for Holland is gered maar A1GP NL gaat een ander verhaal worden. Zelfs Lammers laat zich niet positief uit:
Quote:
"Omdat ik slechts twintig procent van A1 Team Nederland in bezit heb, zijn de mogelijkheden daar beperkt, dus dat is nog een uitdaging. Het lot van het team ligt eigenlijk in handen van de organisatie. Het gaat spannend worden, maar iedereen bij A1 werkt ontzettend hard. Iedereen begrijpt ook dat miljoenen aan sponsorgeld niet voor het oprapen liggen. Alle problemen zijn verklaarbaar, maar moeten wel opgelost worden."
http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=18408
|
En dan lees je zelfs op Racexpress dit over A1GP:
Quote:
en ja het stukje dat ik wilde quoten is niet meer te vinden op racexpress maar dat geeft wel aan dat de info ""hot" moet zijn geweest. Helaas even geen print-screen ter beschikking
|
Het stukje dat ik vanmiddag heb gelezen gaf onder meer de volgende informatie prijs: - Ferrari zou nog geld van vorig seizoen tegoed hebben, geen centjes => geen motoren
- Testdag geannuleerd
- Diverse lokaties betalen pas de gevraagde fee als de racewagens ter plekke zijn.
- Transportbedrijf dat nog wat miljoentjes tegoed had
Het lijkt erop dat operationeel gezien A1GP de handdoek in de ring moet gooien, alleen de "prive-centen" van Texiera kunnen de boel nog redden. De vraag is: Wil Texeira dat nog?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 23-09-2009 at 22:23.
|