In tegenstelling tot Rene de Boer van autosport.nl had uw verslaggever de beschikking over een afgeragde huur Hyundai Getz met een geblazen 1.2 moter  Door het gerammel en gewaggel van deze bolide ben ik geen enkel moment in de verleiding gekomen om de snelheidslimieten te overschrijden  Mocht u vragen stellen over mijn kapsel? Het is een beetje in de war door de wind
In de toeristen hotspot Albufeira, zo'n 50 km van het circuit, treft men deze circuitshop aan. Goed, netjes en verzorgd. Alleen jammer dat de kennis van de lokale medewerkster m.b.t. het circuit tot een minimum beperkt was. Ze kon me niet vertellen of je het hele circuit kon rondlopen, tevens gaf ze de verkeerde prijs door voor een algemeen ticket. (Eigen)wijs als ik ben heb ik maar besloten om op het circuit de kaartjes te kopen. Scheelde toch een lunch
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 26-09-2009 at 21:25.
|