View Single Post
Old 30-09-2009, 21:27
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Posten op DePaddock is vooral een kwestie van niet te veel letters vergeten te typen.
Quote:
Originally Posted by Loixrallyfan View Post
Het is een leuke schaal om mee te werken en het bevalt me enorm om met die ressinkitjes te werken.
Je moet nu niet meteen overdrijven naar de andere zijde eh: 'resin' is voldoende met 1 's' hoor, je hoeft er geen extra 's' aan toe te voegen omdat Guido graag heeft dat je veel letters typt eh

Alle gekheid en een typfoutje op een stokje: ik beaam wat Guido zegt over je modelbouwkunde en besef zelf heel goed hoe moeilijk het is om een 1/43 kitje op een deftige manier te bouwen. Het is weinigen gegeven om er zoiets moois uit te halen als jij, en dat is toch wel een mooi compliment denk ik... Verder zie ik je modelbouw-ervaring hier op De Paddock zienderogen vooruit gaan, zoals dat met nog enkele andere bouwers hier ook het geval is. Ik hoop dan altijd dat een klein beetje van die progressie te dankan is aan wat wij hier allemaal aan modelbouwtips meegeven; als het enkele procenten verbetering oplevert zijn wij content én hebben we de motivatie om het te blijven doen

Je progressie heeft echter ook een gevaarlijker kantje: als ik zie dat je een bepaald niveau haalt in de modelbouw, ga ik beginnen hogere eisen te stellen en ga ik ook strenger beginnen te worden op kleine uitschuivertjes...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote