Welk publiek? Zelden zo weinig volk gezien als vandaag! Dramatisch slechte bezoekersaantallen! Rond 10.30 op Les Combes, ik was welgeteld de tweede wagen. Zelfs de poort was dicht, dan er maar onder door. Gedurende de Lotus race heb ik welgeteld 6 man voorbij zien lopen. Vanwege de regen dan maar richting tribunes gegaan, op de oude overdekte hoofdtribune hebben er gedurende een wedstrijd nooit meer dan 300 man gezeten. Keek je richting eua rouge/radilion zag je hoogstens 20 man langs de draad staan.
Vraag me alleen af waarom je dat ticket moet uitprinten om het aan de kassa om te wisselen voor een kartonnen versie. Gooi de poort dan gewoon open, bespaar je tenminste nog geld als organisatie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|