Ondertussen is het pakje met de koplampen en achterlichten aangekomen, maar "I am not amused" zelle. Zowel de beide koplampen als de achterlichten vertonen stuk voor stuk luchtbellen en/of gaatjes in het doorzichtig kunststof, en ik weet niet waarmee je dat kan opvullen zonder sporen na te laten. En dan zitten er nog wel 4 achterlichten in, waarschijnlijk omdat ze zo slecht gelukt zijn. Omdat ik er ook van uitga dat Pedro de beste reserve-onderdelen uitgepikt heeft die hij nog liggen had, ga ik geen nieuwe poging wagen om de onderdelen nog eens te reclameren. Ik heb al geschikte koplampen gevonden in de scrapbox, en een oude Porsche 911 van Fujimi werd uiteen gehaald om als donor te dienen voor de achterlichtpartij. Bovendien vertoont dit Fujimi-onderdeel de tekst "Porsche" in het centraal achterlichtdeel, iets wat in het Renaissance deel ook ontbreekt. Trouwens, ook de reeds getoonde Fuchs velgen komen van die Fujimi Porsche... Maar omdat de gerecupereerde achterlichten destijds gewoon geschilderd werden aan de achterzijde ipv te werken met clear, en omdat ik niet weet of ik de verf er zonder schade ga af krijgen, heb ik op Ebay ook geboden op een 911 waarvan een aantal onderdelen ontbreken, maar waar zeker alle lichten in zitten...
Een foto van de triestige lichtpartijen ga ik jullie besparen.
|