View Single Post
Old 13-01-2010, 20:30
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by speedking View Post
Prachtig werk is dat! Maar zou het kunnen dat de decal van de vrouw op het dak 180° gedraaid geplaatst is?
Het lijkt me duidelijk dat die 180° gedraaid geplaatst is, ja Maar je zal bedoelen dat hij in werkelijkheid hetzelfde georiënteerd stond als die op de neus waarschijnlijk. En dat is helemaal correct. Ik heb me laten leiden door het bouwplan van Renaissance, maar de referentiefoto's tonen aan dat de Porsche van Droogmans in de Haspengouwrally van 1985 Belga-logo's vertoonde die hetzelfde georiënteerd waren. Die van Reginster lijkt er meer uit te zien zoals het model dat ik gebouwd heb, maar zeker ben ik er niet van omdat ik geen foto heb waar je het dak goed kan zien.

In alle geval heb ik de dakdecal direct verwijderd. Ik had nog een aantal Belga-logo's liggen die wel geen decal zijn, maar wel zelfklevend. Ik wou eigenlijk eerst eens checken of mijn sticker (deze keer mag ik hem echt zo noemen) ongeveer dezelfde diameter had als de decal op het dak, maar per ongeluk raakte de lijm van de sticker de decal aan en trok onmiddellijk een stuk van de decal mee. Daardoor moest ik in elk geval niet meer twijfelen: de decal werd er helemaal afgehaald, de sticker werd op de lege plaats gekleefd. De diameter is ok, het rood van de sticker is een heel klein beetje anders dan dat van het dak, maar nu zit het logo in elk geval goed gepositioneerd en georiënteerd

Bedankt voor de tip, want als de vernis erover zit kan zulke aanpassing natuurlijk niet meer uitgevoerd worden

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote