2/ Interieur
Op naar de binnenkant. Ook hier werden reeds de meeste onderdelen gespoten of geschilderd in de correcte kleurcodes. Toch kon ik het niet laten om wat extra detail toe te voegen. Daar gaat "OOB" dus... Het bleef evenwel beperkt tot een remkabeltje en eentje voor de versnellingbak... De foto's dan...
3/ Dashboard en stoelen
Deze werden netjes afgeplakt en bespoten met het busje van Scale Fabric om de stof na te bootsen. Ben echter zo slim geweest om het stuurtje te vergeten, dus dat moet nog...
De zeteltjes werden al voorzien van de kevlardecal (geen carbon??). Het dash kreeg al wat kleur maar hier is nog een hoop werk aan...
NEXT UP?
What is next? Well... Eerst weer wat tijd vinden... De body kreeg al enkele mistlagen vernis en nu ook een iets wettere coat... Die mag dan enkele dagen (7) uitharden.
Ondertussen begin ik aan de rolkooi (bescherming inschilderen), de zijpanelen van het interieur (zwart spuiten van enkele delen) en de gordeltjes op de zetels. Ook het dash moet verder aangepakt worden. Gaan carbon hier dus aangezien dat toen nog niet werd gedaan? Ik heb er alvast geen foto's van gevonden...
Mits wat geluk is deze nog net voor de definitieve scheiding af. Maar er is geen haast nodig dus. We zien wel...