awel als ge het echt wilt weten, mijn vader is ne verzekeringsmakelaar. en hij is aan een project bezig om de piloten van de funcup te verzekeren tegen een dikke 50euro per jaar, daarna volgt misschien de rest van autosportland, maar eerst beginnen bij het begin hé. het is allemaal nog nie rond.
ge kunt uwe wagen inderdaad verzekeren en ik kan u verzekeren dat dat in de funcup gebeurd bij bv team van uniroyal waar altijd mensen komen rijden die het zitje ofwel gewonnen hebben, ofwel via een incentive mogen meedoen ed... die auto's zien dan ook serieus af
van prijzen ben ik geen 100%zeker, maar ik hoor dikwijls bedragen tussen de 30 en 100.000bef (2500eur)
ik heb eens prijsgevraagd om in de yaris cup te rijden, en daarin kan je per race meerijden voor 2500eur plus verzekering van ca500 euro, wat een totaal van 3000euro geeft voor één weekend.dit zijn prijzen van vorig jaar, ik weet niet hoe het daar nu zit met die twee races per weekend, maar soit
zoals voorheen al gezegd, alles is verzekerbaar, het is slechts een kwestie van geld
ps: wij hadden het beter gedaan voor de koers in francorchamps
voor meer info verwijs ik u door naar
www.perdieus.com en daar kunt ge ook contact opnemen met ons vader of rechtstreeks via
marc@perdieus.be, als ge nog iets meer zou willen weten
maarten