Quote:
Originally Posted by Nismo
Of hij kan het eens komen uitleggen op één van de volgende meetings.
|
Quote:
Originally Posted by Tjello
Ben het met Nismo eens, dat wordt toch een demonstratie geven op een van de meetings
|
Quote:
Originally Posted by Doc
|
Quote:
Originally Posted by Erik Olijnsma
Ik ben geen airbrush artiest en al zeker geen Mike Lavallee. Ik ben gewoon een boer die wat zit te klooien met 'n airbrush.
Ik wil best een demo geven, maar vergeet niet dat dit pas mijn 1e vlammenjob is.
|
Als we allemaal toch zo hot zijn om eens een airbrush demo te krijgen, stel ik voor dat we het idee om naar Airbrush Shop Aalmere te gaan weer opnemen. Ik heb uit zeer goede bron vernomen dat deze workshops een "ogen opener" zijn voor één ieder die denkt te kunnen airbrushen en een prima gelegenheid zijn voor alle novieten om de eerste stappen in de wereld van de airbrush te zetten.
Niet dat ik tegen dit soort van demo's opzie tijdens één van de meetings, maar ik denk dat het veel efficiënter én leerrijker is voor iédereen als we de verplaatsing naar ginder zouden maken.
Ik zal eens een poll op zetten om te zien of er interesse voor bestaat.
@ Erik,
voor een eerste keer, om de techniek onder de knie te krijgen, ziet dit er zeker niet verkeerd uit. Ik vind dat de kleurenpatronen misschien wat raar in elkaar zitten, maar spuit technisch lijkt het me wel ok te zijn.