Hij is af - *ZUCHT*!
Wat een lijdensweg zeg. Vandaag dacht ik van de BMW effe snel af te werken, want heel veel werk was er niet meer aan. Maar dat was naast de 5 resterende decals gerekend!

Die rotdingen wilden dus echt niet blijven hangen, neen, integendeel: ze krulden telkens weer op tot een small rolletje decalpapier. Geen enkele soort softener bracht soelaas, de haardroger ook niet, dus heb ik teneinde raad de toevlucht gezocht tot de vernis. De voorste nummerplaat wou hiermee wel blijven plakken, de zonneband ook mits wat kreukjes en scheurtjes net als de rallyplaat op de achterruit. Maar het informatieblad op de rechter achterruit en de achterste nummerplaat wilden van geen meewerken weten. Dus werden ze in de vuilnisbak gesmeten en vervangen door iets wat erop trok. De achterste nummerplaat heb ik vervolgens bijgewerkt met witte en rode verf om de juiste kentekens weer te geven.
Voor de rest werd er vooraan de BMW-nier met BMF bekleed, werd er een systeem toegevoegd waaraan de verstralers kunnen bevestigd worden, en werden de koplampen, foto-ets snelsluiters, ruitenwissers, spiegels, antenne, spatlappen en bumpers aangebracht. Daarmee is de BMW af en zit ik weer op mijn quotum van 2 modellen op 2 maanden
De WIP-thread staat
hier.
De foto's van het afgewerkte model komen er hieronder aan. Enjoy!