View Single Post
Old 06-03-2010, 00:28
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Zo, tijd om deze even af te werken... Eigenlijk is hij al een tweetal weken af. Alleen had ik geen tijd voor update en fotoshoot. Nu dus wel en met deze...

Eerst en vooral zat ik met een probleem. Het huwelijk tussen body en onderstel wou maar niet lukken. Tja, dat het de eerste build is na mijn scheiding kan daar toch voor niets tussen zitten toch? Vreemd... Alles klikte in elkaar en toch was er een vreemde kromming. Kijk maar, net achter het voorwiel klopt het niet. De onderkant steekt uit...

Dit voor een Tamiya, heel vreemd hoor...

Dus op onderzoek... Eerst eens de raampartij nakijken... Geen probleem. Daarna... Nu, om het lange zoekwerk wat korter te houden... Dit bleek het probleem te zijn:

Inderdaad, twee bevestigingspuntjes van de rolkooi had ik vergeten te verwijderen. Hoe stom kun je eigenlijk zijn e. Want hierdoor verschoof alles en paste niks nog deftig. De oplossing was makkelijk: verwijderen en alles opnieuw vastlijmen. Oef, gelukt...

En daarna begon de afwerking: toevoegen van de PE-sluitingen, uitboren en upgraden van de antennes, plaatsen van lichtunits en -glaasjes en nog zo een paar dingen...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_6016.jpg
Views:	380
Size:	102.7 KB
ID:	17099   Click image for larger version

Name:	IMG_6017.jpg
Views:	362
Size:	166.6 KB
ID:	17100   Click image for larger version

Name:	IMG_6018.jpg
Views:	369