Bedankt, mannen.
Vandaag weer heel wat gedaan aan de BMW.
Allereerst de velgen onderhanden gehad. Zitten nieuwe banden op van een Tamiya Celica die wonderwel als gegoten zitten. En de velgen werden wat 'bevuild'.

Maar nog steeds niet tevreden... Heb dan nog alle wielen voorzien van een ventieltje en de gaten opgevuld met een stukje ijzerdraad om het idee van schroeven te bekomen.

Dan ook de grille vooraan geplaatst met de glaasjes erin. De niertjes vind ik niet 100% geslaagd. Daar de uitsparing nogal krom uitgehaald is, kreeg ik ze niet heel mooi geplaatst. Maar ben toch tevreden.

De grille links op de foto staat er nog los in, daar de glaasjes voor de lichten slecht zijn. Nu hopen dat er nog 2 goeie zijn bij Sennake...

Dan ook alle ramen geplaatst met op de zijruiten de nodige PE-raamomlijstingen. Moeten wel nog enkele latjes onderaan de raampartij geplaatst worden.
De voor en achterruit zijn, zoals we dat wel meer zien van Rennaissance, niet helemaal egaal, en vertonen enkele heel kleine blaasjes.
Om het interieur na al dat werk niet helemaal weg te steken, heb ik gekozen voor open vensters in de wagen.

Morgen worden hier nog wat decals aan toegevoegd...