View Single Post
Old 26-03-2010, 13:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ondanks dat in het algemeen een zwarte lijn op een witte ondergrond fel afsteekt, vind ik de panel lijnen prima eigenlijk. En dit om 2 redenen:

1. Je moet eens een donkergrijze kleur op een wit model als paneellijn zetten. Ik heb het eens geprobeerd en het ziet er gewoon niet natuurlijk en dus niet overtuigend uit. Waarom niet? Ons oog is gewend van een zwarte paneellijn te zien op een echte auto - dus ook de witte. Kijk maar eens rond op straat en bekijk de paneellijnen van de witte auto's eens ne keer. Zo zwart als ne lap. Ik vind zwarte paneellijnen storend wanneer de lijnen te breed zijn uitgekrast. Dit lijkt me hier niet het geval te zijn, dus prima.
2. Als je naar de foto's kijkt, "lijken" de lijnen groter dan ze in werkelijkheid zijn. Maar, iedereen weet hier ondertussen al wel dat er een hemelsbreed verschil is tussen wat een foto laat zien en hoe een model door het oog wordt waargenomen. En om een model goed te observeren, heb je een min. afstand van ong. 30 cm nodig.

Het enige wat ik zou kunnen aanmerken is dat ze niet overal helemaal strak zitten (mistlampen vooraan), maar voor de rest zijn ze méér dan ok. Een 3de prijs krijg je niet zomaar.
Reply With Quote