View Single Post
  #110  
Old 04-05-2010, 16:55
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Of SRO of de FIA nu de eindverantwoordelijke is voor de BOP-test maakt toch niets uit. Het blijft gepruts en geklungel in het kwadraat. Door hun eigen handelen leggen ze meteen een bom onder de geloofwaardigheid van hun eigen kampioenschap. Sterker nog, ze brengen de continuiteit van hun eigen produkt in gevaar. Dat teams in staat zijn om de boel te flessen geeft toch aan dat de procedure van de BOP niet klopt!
Uiteraard maakt dat wel uit. De een is een commericiële promotor, de ander een internationale sportinstantie. Is dat hetzelfde? Denk het niet. Teams die de boel proberen te belazeren. Ok, geef mee één kampionschap waar dat niet gebeurt? En Aston heeft zijn straf gehad, neen? [/QUOTE]

[/QUOTE] Tja en dan HHF als referentie? Je bent het toch met me eens dat er coureurs zijn die een beter CV kunnen voorleggen op het gebied van GT1-wagens. Zijn ervaring in F1 en DTM doet in zijn geheel niet terzake. Een topper in de F1 is vaak een tobber in een andere klasse De kleine Schumacher kan dat waarschijnlijk heel goed uitleggen, Hakkinen voor een gedeelte en Coulthard mag het tegendeel gaan bewijzen [/QUOTE]

Aston en Prodrive engageren niemand op basis van lucht, als HH in Le Mans start is dat omdat hij voldoet, hij had overigens al Le Mans/prototype gereden met Mercedes en andere teams eerder in zijn carrière. Die vier ronden verschil lagen voornamelijk aan... GT-rijder Piccini die er viermaal afging en veel tijd verloor. Frentzen reed als enige van de drie rijders triple stints (tussen 7u13 en 10u07 en 14u00 en het einde), wat wijst op vertrouwen van het team, niet? Hij was overigens sneller dan Wendlinger, Turner en Brabham in de kwalificaties. U zei?
Of het een grand-cru was in 2008 of niet laat ik open, maar Corvette, versus Aston, Alphand, Team Modena en Larbre... dat kan iedereen zelf invullen.
Reply With Quote