Iemand ergens gelezen hoeveel toeschouwers er zijn geweest? Als ik de online beelden bekijk op youtube e.d. van de World Series en de 1000 KM dan lijkt het me op de World Series veel drukker te zijn geweest. In de persreutel van de World Series noemde men een getal van 65.000 voor het gehele weekend. Dat zal wel een getal zijn wat creatief naar boven is afgerond
Als je alles in beschouwing neemt, dan gok ik erop dat er max. 15.000 man zijn geweest op de zondag van de 1.000 KM. Aan de toegangsprijzen kan het niet liggen want die waren mijn inziens netjes geprijst. Zou endurance racen dan toch niet zo populair zijn bij het grote publiek?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|