View Single Post
Old 24-05-2002, 16:22
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Eurovisiesongfestival 2002

En jawel, het populaire internationale liedjesfestival komt er weer aan, deze keer sturen we een brulaap met een IQ van -50 die de boel ginder in Tallinn wat mag gaan opfleuren en België vertegenwoordigen.
Naar aloude gewoonte hoort België weer eens bij dé grootste kanshebbers voor de overwinning, om overmorgen met een kater te kunnen terugkijken op wat had kunnen zijn...

Naar mijn mening een redelijk lied, zal de Esten wel even wakker schudden tussen het zaaglied (echt ZAAG) ' Na jastuku za dvoje' van Bosnië, en voor de zoveelste Céline Dion kloon 'Il faut du temps' van Frankrijk.

Dé kanshebber voor dit jaar is toch -volgens mij- 'Come Back - Jessica Garlick (knoflook, idd) van Groot-Britannië. Ballade, maar mooi en steekt in ieder geval met kop en schouders boven de concurrentie uit. Ook 'Dans Le jardin' van Zwitserland vind ik best mooi.

Ik mag me toch een 'fan' noemen van deze Eurovisies (elk jaar kan ik dan eens goed lachen) en ik supporter in ieder geval voor onze Serge Quisqater.

Nu zou ik best eens willen weten wat jullie mening is over de kansen van 'Sister' ? TOP of FLOP ?

Er nemen 24 landen deel (Nederland niet, daar slaan ze dit jaar alles over )