Quote:
Originally posted by Finish
Dan nog es iets; hoewel ik nu admin-af ben en het mij nu niet echt meer deert: JPMontoya, uw commentaar is bij momenten wel 'goddelijk'. Zet op z'n minst een verklaring erbij waarom deze kerels 'LOOOOSERS' mogen genoemd worden, want zo'n antwoord vind ik gewoon idioot. En dat geldt niet alleen voor deze post dacht ik zo.
Maar da's dan wel mijn mening, en ik heb het hier niet meer voor te zeggen.
|
ieders zijn mening tuurlijk , maar die mannen da zijn echt loosers als ge die int echt zie , en waar houden die zich nu me bezig me kwark in hun broek te kappen ; ze zoude in plaats van zo'n stomme games op hun bureau te spelen , beter is games deftig voorstellen; als ik da van Toca Race driver gezien eb , ze emme er ni eens bij gezegd dat da t officiele DTM 2002 game is ; dat noem ik wel vrij gebrekkige info en nog iets ik vindt dat ze altijd diminuerend doen over Racegames // die hebben het duidelijk voor games als SOF / RTCW en da zijn nu games waar ik het niet van moet hebben !!
oké er mag wel gelachen worden in een program maar een beetje ernst mag ook zeker !!! al da lachen gaat echt wel ten koste van de kwaliteit in t program !!
Quote:
Originally posted by Finish
En dat geldt niet alleen voor deze post dacht ik zo.
|
wa wilde daar nu mee zegge ? argumenteer dan ook é als ge zo iets zegt !