Ik ben nog steeds met de HDD bezig, maar dankzij wat professioneel recover-software, ben ik niet al te veel data kwijt, dat is een goed ding. Ik heb daarnaast nog een externe HDD gekocht en nu kan ik ook weer een update geven. Omdat ik best enthousiast ben, ben ik ook enthousiast geweest met foto's.
De uitlaten zijn inmiddels in elkaar geplakt en hier heb ik ze op het motorblok voor een testfit. ALs je goed ziet, zie je dat ik de gietnaad op de uitlaat heb verwijderd, behalve op de katalysator, dit is met opzet. Op de referentiefoto's lijkt ook een naad te lopen.
Een beetje plamuur om de overgang beter te laten lijken
Op de voorkant van het blok, heb ik een gaatje geboord op de 'banaan', daar komt een sensor in/op.
Met een asje van de juiste diameter centreer ik alle delen van de PE schijfremmen, het binnenste gedeelte is best dik, waardoor je het zo kunt plakken, in plaats van alle delen om te buigen
De onderdelen van 1 rem voor achter, dit is nog zonder alle boutjes. Die komen erop nadat de schijf is gespoten.
Een dryfit om te zien of er nog ergens foutjes zitten en ook een hulpje voor mij om de paintjob te visualiseren.