@ Tim : Afwachten maar...der kan nog héééél veel mis lopen !
@ vanni : (wat is eigenlijk uw voornaam?) Het was de allereerste keer dat ik de "bangers" gaan bekijken ben.
Ik verklap bij deze dat het zéker niet de laatste keer geweest is !
Als enige happening neem ik het Europees mee in Warneton,dit enkel vanwege de afstand. Mol - Warneton is toch al snel een kleine 200 km.
(en Ieper - Warneton is iets dichter nie ?)
Update
Ondertussen heeft de Devastator al enkele uren op de operatietafel gelegen.
Het hak- en breekwerk kent maar geen einde !
(keitof

)
De bodemplaat krijgt ondertussen "vorm".
Zoals je kan zien heb ik gekozen om een 'racekuip' in te bouwen ipv een stoel uit een hedendaags (want dat is het) voertuig.
( in de originele crestliner stond een bank...)
Dit heb ik gedaan om de nadruk te leggen op het feit dat er effectief mee geraced is.
Bijkomend is er dan ook het voordeel van het inbouwen van een driepuntsgordel die op zich dan weer kleur brengt in het geheel.
Pics ;
Verder is ook reeds de "kas" langs de chirurg geweest...
De hoedenplank -of wat er nog van over is- is toegevoegd aan het model.
De eerste verstevigingen langs de binnenkant van de 'body ' zijn aangebracht.
Om bouwtechnische redenen zal ook hier en daar een opoffering nodig zijn ivm het origineel.
Zoals reeds aangehaald is de kwaliteit ver zoek en dient de "kas" van het onderstel gescheiden te blijven om de schilderwerken tot een goed einde te brengen.
Pics ;
Grtz,
G