Thread: Monaco: Race
View Single Post
Old 27-05-2002, 11:26
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik denk dat die vier punten meer of minder voor McLaren geen groot probleem meer zouden zijn geweest (kampioenschap is toch al verloren en zelfs een tweede plaats bij de constructeurs lijkt niet haalbaar); eerder de overwinning en dan nog wel op Monaco. Die zal hun mislukte seizoen toch enigszins goedmaken.

Denk niet dat ze nog veel meer kansen gaan krijgen dit seizoen om veel te scoren, tenzij Mercedes plots ergens een hoop pk's vindt (chassis lijkt me wèl in orde). Hongarije misschien ?

'k Zat persoonlijk ook al ettelijke ronden te denken : "verdomme, wanneer gaat diene binnen ?!? Straks is't kalf verdronken." Ben ervan overtuigd dat indien het een ronde later was geweest, MS erlangs was. Maar tegelijkertijd met MS gaan tanken zou toch wat moeilijk zijn geweest, want hij reed ervoor .

Voorbije weekend is natuurlijk (en helaas als je het mij vraagt) weer hooi op de vork van diegenen die beweren dat Ferrari did the right thing in Oostenrijk en ik zie de FIA die feiten dan ook beoordelen met die gedachte en de feiten van het voorbije weekend in het achterhoofd, terwijl dat niet zou mogen. Enkel de feiten van 14 dagen geleden zouden mogen doorwegen.

Last edited by Mario; 27-05-2002 at 11:33.
Reply With Quote