View Single Post
Old 17-11-2010, 08:48
joost joost is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Door de bomen het bos niet meer zien...

Stop met al die endurance toestanden, 't is meestal om in slaap bij te vallen en geen mens die het nog kan volgen.

Ik heb jaren terug al aan de alarmbel getrokken, sinds de Procar verdwenen is ligt het hier in Belgie op zijn gat, komt nog bij dat er geen merkencups meer zijn, hetgeen de pijn enigsinds nog wat kon verzachten.

Het o zo mooie Dtm van weleer hebben ze ook om zeep geholpen, vèèl te lange wedstrijden met pitstops waar geen mens naar vraagt. Zonde.

Allen naar Engeland, daar snappen ze nog wat racen is.
FIA GT in Portimao of ILMC in Zhuhai gezien? of google eens wat ALMS op youtube... Endurance kan ook goed zijn. Ik heb dit seizoen wat van die sprintwedstrijden gezien (F3, Porsche Carrera...) en dat was noet altijd even boeiend.

Ik denk dat beide leuk kunnen zijn, maar in een autosport met minder en minder echte sponsorbudgetten, om uiteenlopende redenen, en meer en meer rijders die zelf het feest betalen, gaan we vanzelfsprekend naar langere races, want die mensen willen veel rijden. Ik vrees dat deze trend niet omkeerbaar meer is en dat de promotoren niet zelf kiezen, maar ingaan op de vraag van hun klanten.
Reply With Quote