[QUOTE=joost;264157]Meer over GT1 hier:
http://sport.turbomagazine.be/news_N...naar_2011.html
- wie ziet er het verschil tussen een GT2 en GT3?
Goed nieuws voor Zolder en zelfs met minder wagens (18 -20) blijft GT1 een lust voor het oog en oor. Spijtig lijkt de huidige GT1 generatie na één jaar al op een dood spoor te zitten en moet de redding komen van gepimpte GT3's.
Hierbij toch enkele bedenkigen:
Als er al geen zichtbaar verschil is tussen GT3 en GT2, dan ook niet met een GT3 plus? En een gepimpte GT3 is dat niet een GT2? Komen GT1/GT3 plus en GT2 dan uiterlijk niet zeer dicht bij elkaar
Deze GT3 plus, blijft die dan beperkt tot één kampioenschap het WK, of moet men de kategorie ook toelaten in LMS/ALMS/ILMC en open GT? En misschien ook in de 24 uren Francorchamps ?
Voor welke kategorie moet een constructeur nog kiezen?
Heb nog altijd de indruk dat met GT4, GT3, GT2 en GT1 we een kategorie teveel hebben en de krachten te veel verspreid worden.