Thread: F2 - 2011
View Single Post
Old 14-12-2010, 00:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Niels View Post
Benjamin heeft nog steeds geen volledig budget voor volgend jaar en moet desnoods terugvallen op een nationaal seizoen (Belcar, BTCS?
Tja, vind ik niet zo gek! Wat een luie hond is dat zeg, wat een kloteklapper pur sang is dat. Zo iemand mag je figuurlijk het licht uit de ogen tikken.

Waarom zo hard? Lees dit:

Quote:
Ik had mij nochtans ingeschreven vorig jaar voor cursussen. Het is er nooit van gekomen. Ik woonde in Engeland, de dame die mij les zou geven wou dat zelfs aan huis doen, maar ja, ik was dus nooit thuis vorig seizoen..."
Dus meneer had op zijn hotelkamer geen tijd over? Geen tijd voor zelfstudie? Geen tijd voor een open universteit? Geen tijd voor een Belgische variant van de LOI? Pfff, wat een zwak antwoord zeg............

Quote:
Ik aarzel om naar het Vlaamse bedrijfsleven toe te stappen.
Schijtluis! Gewoon doen! Nee heb je, ja kun je krijgen! Lekker die blonde pruik opzetten.........doe ik dagelijks (en succesvol)!

Nee, dergelijke gasten gaan nooit in de F1 komen. Waarom? Lees zijn antwoorden in het interview van Bouchez. Hij geeft zelf perfekt aan waarom hij het niet gaat redden.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote