Quote:
Originally Posted by racer
Aan alle leden van de Paddock-modelbouw.
Ik heb besloten na de negatieve reacties tegen mij persoonlijk nooit meer naar de vergaderingen te komen.
Die reacties komen dan nog hoofdzakelijk van diegenen die geen enkele interesse vertonen in wat ik bouw,en ik van mening was niets verkeerd gezegd te hebben.
De laatste vergadering is er trouwens gezegd dat ik een ruziestoker ben en men het liever heeft dat ik weg blijf.
Dat was niet 1 persoon die dit gezegd heeft maar bijna iedereen,zelfs door leden waarvan ik dacht dat het vrienden waren.
Trouwens als 2 de rangs bouwer hoor ik niet thuis in dit zogezegd professioneel clubje.
Ik vind het spijtig dat het allemaal achter mijn rug gezegd wordt en niet rechtstreeks aan mij.
Of ik nog ga posten en lidgeld betalen daar moet ik nog eens over nadenken,er zijn leden die mijn modellen toch tof vinden en te ver wonen om naar de vergaderingen tekomen,langs deze weg wil ik hun mijn modellen laten zien en zou ik toch nog lidgeld betalen.
Men zal deze post wel verwijderen zoals in het verleden nog al gebeurd is,maar dat zegt meer van die personen als van mij.
|
Voila, je geeft zelf al de perfecte reden aan om naar meetings te komen. Ze kunnen dan nl niet echter je rug babbelen.