Gisteren en vandaag heb ik hard gewerkt om de auto terug in de primer te krijgen en hem weer een kleurtje te geven. Ik denk dat het best geslaagd is. Ik heb gekozen voor de airbrush vanwege de ramp en toen ik door mijn kleurtjes ging, trok me deze enorm aan.
Ik spoot de auto in de primer en daarna in parel-groen, jullie kennen mij; een standaard verfje is onmogelijk voor mij haha, ik wilde de puzzelstukjes weer terughebben omdat dit weer eens wat anders is dan het eeuwige schaakbord, maar in tegenstelling tot de vorige poging, wilde ik hem deze keer 'ghosten'. Daarnaast wilde ik in plaats van de scallops, vlammen gebruiken en deze ook ghosten. Maar beide wel dusdanig dat ze niet direct op zouden vallen, pas na 2 keer kijken.
Na de puzzelstukjes voorzichtig met parelwit te hebben gespoten, spoot ik de vlammen met mat-wit en toen ik klaar was, heb ik mijn parelgroen weer gepakt en een paar laagjes eroverheen gespoten, zodat het niet al te veel opvalt. Ik moet zeggen dat het mij prima bevalt, en heb vanavond ook de radiator gespoten.