Hey Gert,
Dit is allemaal weer heel bijzonder aan het worden en zit er dan ook met open mond naar te kijken.

Het interieur had ik al live gezien op de meeting en dat ziet er allemaal dik in orde uit. Zeer realistisch makker en de toevoeging van die blaadjes her en der, goe gevonden.
De body had ik nog niet gezien, maar de foto's spreken al boekdelen. De met handgeschilderde letters zijn echt knap uitgevoerd en een must voor dit model. Decals zouden nooit dit effect geven. Dus knap. Ook het roest komt overal zeer realistisch tot zijn recht.
Alleen, bij het bekijken van deze foto ...

... heb ik de indruk dat het roest op de voorbumper wat te fel oranje overkomt. Maar dat kan ook aan de foto liggen natuurlijk.
Ook de fusie van onderstel en body ziet er geslaagd uit, al moet ik zeggen dat op foto het interieur nogal in duisternis gehuld wordt, waardoor veel van het bijzondere werk aan het oog verloren gaat. Maar ook hier kan het weer aan de foto liggen, en ik hoop dat ook, dat het interieur in reallive mooi zichtbaar blijft.
Dan rest er nog de ondergrond, ge moet er maar opkomen. Schitterend idee en zeer goed uitgevoerd makker. Gaat het model helemaal tot zijn recht laten komen.
Ik kan dus besluiten dat het hier helemaal gaat goedkomen en dat ge er weer ingeslaagd zijt om me helemaal van m'n sokken te blazen met dit zeer originele project en vooral met de manier waarop het tot stand is gekomen.
Ik kijk dan ook al helemaal uit naar het eindresultaat, dat nu heel dichtbij lijkt.
CHAPEAU,
Grts, Guido