Quote:
Afgelopen weekend vertrouwde Kumpen de Racingworld.be redactie nog toe dicht te staan bij een deelname aan minstens één manche uit het WK. "Stéphane Ratel wil absoluut dat ik aan de start verschijn van de manches op Circuit Zolder. Komende woensdag zit ik opnieuw samen met hem om de verdere details uit te werken. "
http://www.racingworld.be/nieuws/758...-Hezemans.html
|
Lijkt me positief nieuws met betrekking tot de toeschouwersaantallen voor Circuit Zolder. Opmerking is dat wel dat SRO alles uit de kast moet trekken om voldoende wagens op de grid te krijgen, dat kan nooit gezond zijn op de lange termijn.
Vraag van een andere orde? Tot wanneer mogen GT1 teams testen op hun circuit waar ze later dat jaar een wedstrijd rijden? Zag vandaag een vrachtwagen van Matech (nog niet overgespoten in de kleuren van Belgian Racing/Marc VDS?) en SRT in de paddock staan. Rij ik eens langs CZ op een donderdag, is het tussen 12.00 en 13.00 uur
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|