Quote:
Originally Posted by Grig-O
Het is toch schrijnend hoe de wagen wel ingeschreven wordt, maar dan de dag voor de start van het event plots forfait geeft. Dat is niet professioneel, hoe je het ook draait of keert. Er werden trouwens al vraagtekens rond dit project geplaatst door een journalist in het begin van het jaar.
EDIT: "Over twee weken start in Paul Ricard de Le Mans Series en voorlopig staan er 39 wagens op de deelnemerslijst, al zijn daar bij ook twijfelachtige namen als het Belgische Guess Racing Europ en Mik Corse."
|
De zin die daarna kwam, was "Uiteraard zal de première van de Aston LM P1 de attractie van het weekend zijn." Dat heeft de desbetreffende journalist toen goed voorspeld. Ik vond de publieke test sessie van Aston Martin niet bepaald attractief
Trouwens het forfait van Hope Racing toont aan dat het niet eenvoudig is voor een klein prive team om een hybride wagen te ontwikkelen. Als je ziet hoe moeilijk het ervaren en kapitaalkrachtige Prodrive het heeft om de nieuwe Aston Martin motor betrouwbaar te maken, dan weet je genoeg...
@The Stickerman: Ik moet wel toegeven dat het ambitieus is om direct met een LMP1 wagen te beginnen en met een nieuwe bandenleverancier. Het zou logischer zijn om in LMP2 te beginnen en nadien op te klimmen. Rebellion Racing is hier een goed voorbeeld van.
BTW op
http://pitlane-vision.com/fils-dactu...e-paddock.html kan je de eerste foto's uit de paddock zien. Het is trouwens wel even wennen dat de race op zaterdag is. De eerste trainingen zijn dus reeds deze namiddag