View Single Post
Old 06-06-2011, 17:02
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie

Die gasten van nissan en aston zouden beter es kijken naar de GT3 piloten en leren wat racen is...

Mucke zijn stunt is op het eerste zicht er ferm over.... maar als je de onboard beelden bekijkt zie duidelijk dat hij niet "on purposse" indraait op Westbrook, maar gewoon de situatie verkeerd inschat terwijl hij Westbrook heel dicht wil passeren om zo eens ferm met zijn vuist te schudden naar westbrook...

Is het goed te praten? mja... de uitkomst in ieder geval niet, maar laat ons hier niet overreageren en doen alsof Mucke persoonlijk Westbrook van den trap heeft gesmeten.... Het is niet alsof Mucke de eerste piloot is die eens dicht bij een ander rijd om zo te laten zien dat hij niet gedient is door hetgene er gebeurde...

En laat ons niet doen alsof Westbrook een heilige is, WEERAL knikkert hij er iemand uit door op een onmogelijke plaats een gat in te duiken dat er eigenlijk niet is en zo gewoon Mucke eraf te rijden... hoeveel heeft hij er zo nu al niet afgereden in de GT1 ??
Richard is nen toffe knul, maar hij moet leren dat hij in de GT1 niet met nen Porsche aan't rondbollen is imho...

En ook niet vergeten dat de wagen van Mucke in de qauly race er ook weer zwaar afgereden werd door een Nissan piloot die blijkbaar het concept van banden en remmen die koud staan niet begrijpt... Op den duur zou ne mens al nekeer zot worden zeker??

Mij is het in ieder geval een raadsel waarom VDS bvb nog steeds meedoet, op twee seizoen tijd zijn die der al zodanig veel afgereden door idioten die eerder thuishoren in een amateur touringcar kampioenschap, dat ik allang mijn valiezen gepakt had richting GT3 ofzo...

GT1 is gewoon de joke van den motorsport aan het worden.

Last edited by sturgis; 06-06-2011 at 17:03.
Reply With Quote