Erg mooi, zeer geslaagd.
Toch een woordje van opbouwende kritiek. Dit is iets wat ik al dikwijls gezien heb in verschillende WIP's, maar ik ga van deze WIP even gebruik maken om de opmerking te formuleren. Sorry dus Loeten als ik jouw thread hiervoor 'misbruik'...
De gespen van de gordels zijn namelijk niet helemaal zoals ze zouden moeten zijn. Die vleugeltjes, of hoe moet je die dingen noemen, mogen niet evenwijdig met de gesp blijven staan, ze moeten 90% geplooid worden zodat ze als geleiders kunnen dienen voor de gordels zelf, bij het intrekken van de riemen. Ik doe er even een tekeningetje bij om te verduidelijken wat ik bedoel.
Nu, ik weet het wel, die dingen zijn helemaal niet zo makkelijk te plooien omdat ze zo klein zijn en omdat het foto-ets materiaal dikwijls nogal stug is. Daarom heb ik me dan ook een 'hold 'n fold' toestelletje aangeschaft om alle soorten van foto-ets te kunnen plooien zonder problemen.
Je hebt ze in verschillende maten en uitvoeringen, maar ik heb me het eenvoudigste en goedkoopste model aangeschaft, en daar kan ik alles mee plooien wat ik al tegengekomen ben.
Wens je nu niet om zo'n toestel aan te schaffen, zou ik je aanraden om aftermarket gordelsetjes te gebruiken die deze vleugeltjes niet vertonen, die bestaan er evengoed, en zulke gordelgespen bestaan in werkelijkheid ook evengoed. Maar àls je die met vleugeltjes gebruikt, gebruik ze dan ook liefst meteen zoals ze bedoeld zijn, want anders krijg je zo'n raar zicht...