Gisteren heb ik de halve namiddag gebruikt om de witte decals opnieuw te maken. Deze keer heb ik gewoon een wit vel met vernis gesealed zonder dat er iets op stond. Daarna heb ik aan de hand van de foutieve witte en de gekleurde decals de nieuwe witte gemaakt: aftekenen, knippen, passen en bijknippen tot het klopte. Dit gebeurde voor de pijl en het nummer. resultaat is geslaagd, al zeg ik het zelf. Mack wou alvast op de foto buiten...
Next up is het bijschuren van het mondje (waar ik even erg tegenop kijk) en het maken van de oogleden. Deze was ik bijna vergeten maar het viel op op bovenstaande foto's...
Verder heb ik de banden op de velgen gezet en moet ik de achterse velgen herspuiten wegens reactie van de verf op ... , ja geen idee... De gelukte wielen staan al onder het chassis. Ik moest hier nog een herstelling uitvoeren want bij het vastzetten van het rechtervoorwiel brak de stuurinrichting af. Jammer maar niet onoverkomenlijk...
Deze namiddag zet ik Mack in de blank lak en dan mag alles een week uitharden. Updates zullen dus eventjes op zich laten wachten...
Grtzzz