De volgende update: de overige decals.
Heb de rest van de decals geplaatst en het eerste wat mij opviel aan het plan, is dat er wat teveel op moest in vergelijking met de echte.

De rode cirkels met kruis erdoor geven aan wat er niet op mag. De Pirellidecals, dat is heel onlogisch, want hij staat op schoeisel van Goodrich.
De bandendecals zitten hier trouwens ook niet bij, deze komen van een ander vel.
Het blauw cirkeltje geeft aan wat moet toegevoegd worden. Dit ding zit wel bij het decalvel, maar niet op het plan. Hij had dat ook niet de hele wedstrijd op de wagen.
Enfin, heb dan de wagen volledig gedecald en dat was niet zonder slag of stoot. Vooral de groene decal op de achterbumper is zeer moeilijk te plaatsen, alsook deze op het dak. Ik bleef maar luchtbellen krijgen en heb dan besloten om hier en daar wat in te snijden. Gelukkig valt dat niet te fel op.
Ik ben het van Rennaissance gewoon, maar toch zou ik opteren om de decals meer in delen uit te tekenen om zo moeilijke groeven en inkepingen op de body beter te kunnen uitwerken. Maar helaas.
Ook had ik de zwarte stukken achteraan gespoten en deze moest ik dus een beetje volgen, maar waren niet heel correct, zo blijkt. Hierdoor is de spatie tussen groen en zwart niet overal hetzelfde, maar het geheel oogt nog vrij goed.
Ik vind het nog net goed genoeg om toch door te gaan met de uitgebreide afwerking van het interieur.
Enfin, oordeel zelf:
Grts, Guido