View Single Post
Old 29-09-2011, 00:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Waarom wordt ge zelf geen administrator als ge toch perse het forum wilt "onderhouden"?

Schrik dat dat de volledige leegloop van dit forum betekent?
Of hebt ge te veel werk met andere fora ook te verzieken?

't Is zoals op school, "meneer, die doet dit en die heeft dat gezegd..."

En dan verschieten dat ge commentaar krijgt.

Admins, nogmaals, kunnen jullie mijn account verwijderen?
##

Admin geweest voor meerdere jaren, tevens gelden gezocht (en uiteraard gevonden) voor VZW De Paddock. Tevens jaren betalend lid geweest aan de VZW, en vanaf 2012 opnieuw overigens.

Heb jij ooit een bijdrage (€) geleverd aan de VZW?

Beste Steve, als ik tijd heb zal ik je in detail beantwoorden. Net zoals enkele andere klagers en journalisten in deze thread. Wat je geeft zal je ooit ontvangen! (was een zeer belangrijk punt in mijn opvoeding) Sinds 2008 geen admin meer maar mijn opvoeding in mijn jeugd heeft zich op dat punt meer dan uitbetaald.

En nu terug naar de 1000 kM/race promotion night! Laat de (amateur)autosport zegevieren.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 29-09-2011 at 00:12.
Reply With Quote