View Single Post
Old 30-09-2011, 20:10
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
##

Admin geweest voor meerdere jaren, tevens gelden gezocht (en uiteraard gevonden) voor VZW De Paddock. Tevens jaren betalend lid geweest aan de VZW, en vanaf 2012 opnieuw overigens.

Heb jij ooit een bijdrage (€) geleverd aan de VZW?

Beste Steve, als ik tijd heb zal ik je in detail beantwoorden. Net zoals enkele andere klagers en journalisten in deze thread. Wat je geeft zal je ooit ontvangen! (was een zeer belangrijk punt in mijn opvoeding) Sinds 2008 geen admin meer maar mijn opvoeding in mijn jeugd heeft zich op dat punt meer dan uitbetaald.

En nu terug naar de 1000 kM/race promotion night! Laat de (amateur)autosport zegevieren.
Ok, voor de laatste keer dan...

Dat je "gelden" gezocht en gevonden hebt doet hier niets ter zake.

Of ik ooit een bijdrage geleverd heb? Bedoel je lidgeld? Jazeker, het eerste jaar
dat ik het forum bezocht heb. Dit zou je trouwens kunnen opzoeken...

Blijkbaar was het toen teveel gevraagd om mijn lidkaart op te sturen.
Ik zever niet! Moest er maar omkomen...!

Waarom nog lidgeld betalen? Ik weet het niet... zie niet direct een reden om het wel te doen.

Je hoeft mij niet te antwoorden, ik hou je ook niet tegen als je echt de nood
voelt. Maar laat maar zitten.

"Wat je geeft zal je ooit ontvangen"? Wel daar ben ik nu eens volledig mee akkoord zie, maar ik vind dat mezelf niet kan verweten worden dat de bal ooit zal terugkeren in mijn gezicht.
Het enige waar ik mij hier in dit forum aan bezondigd heb is je een verwijt te maken, waarvan ik reeds spijt heb dat ik mij tot je niveau verlaagd heb, want dat doe jij dus ook, schelden.

Dat van die "admin" en "jeugd" en "opvoeding" en "uitbetaald" is voor mij een onbegrijpbare zin, of onbegrijpbaar geformuleerd, maar 'tzal wel aan mij liggen, ik ben nog volop nederlands aan het volgen. Djeezes.

Ik stel vast dat er niet consequent gehandeld wordt en het is mijn recht hier niet mee akkoord te gaan.

Last edited by Steve; 30-09-2011 at 20:11.
Reply With Quote