View Single Post
Old 03-11-2011, 23:47
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Voor wat betreft de vloermat en de opbergzakjes achteraan de zetels, dat is intussen in orde gekomen.
Ik had voor die opbergzakjes al een eerste ideetje uitgeprobeerd tijdens de IPMS beurs te Nieuwegein, maar de collega's maakten mij attent op het feit dat ik er boenk naast zat. Ik wilde die opbergzakjes namelijk in het midden van de zetelrug aanbrengen. Men zei me dat de bevestigingen in het midden van de zetelrug eigenlijk niet kunnen wegens geen steun langs de binnenkant van de zetel. Dus heb ik de bevestigingen naar de zijkanten van de zetel verplaatst.
Totdat ik op een referentiefoto toch zag dat mijn eerste idee wel degelijk het juiste was ...

Enfin, ik ga het niet meer wijzigen, dit is het resultaat van de gespoten vloermat met de voorzetels op hun correcte plaats. Trouwens: die zetels kunnen nog naar achteren of naar voren geschoven worden!

Volgende halte: de body spuiten en lakken. Maar eerst nog een weekendje Engeland en de London to Brighton Veteran Car Run bekijken (zie ook www.LBVCR.com)

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC15840.JPG
Views:	2720
Size:	436.6 KB
ID:	23865   Click image for larger version

Name:	DSC15841.JPG
Views:	2741
Size:	461.0 KB
ID:	23866   Click image for larger version

Name:	DSC15844.JPG
Views:	2709