Quote:
Originally Posted by Nismo
Ga eens kijken in hobbywinkels, daar hebben ze soms van die isomo-bollen in verschillende groottes, die zijn redelijk glad. Maar is misschien moeilijk op gebied van spuitwerk.
|
Isomo zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn...
Quote:
Originally Posted by Nismo
Wat je ook kan gebruiken is zo'n beschermkop om over bouten/moeren te plaatsen, meestal bij tuinpoorten, die zij afgerond. Ik heb er hier zo'n paar liggen en de diameter is ong 2 cm. Je zaagt het bollekke er gewoon af en klaar is kees. Ze zijn van kunststof.
Eens kijken in de betere doe-het-zelf-zaak of waar ze hekwerk verkopen. Hoe groter de bout, hoe groter het bolleke. En anders breng ik volgend meeting deze wel mee voor je als je komt.
|
Ik ga morgen op stap voor de sint. Ik spring eens een Gamma of iets dergelijks binnen. Das inderdaad een heeeeel goed idee !
Thanks !!!
Verder zitten er rond de "vensters" nu ook een soort kozijnen. Het was verdikke veel werk... Maar dat is nu ook achter de rug...
Op naar het vele schuren nu. De beide zijplaten moeten smooth gemaakt worden. Daarna kunnen de sierstrips erop (met gaatjes en lichtjes) zowel op de boven- als onderzijde. Als dat klaar is, worden ze vastgelijmd aan het dak. Tenslotte kan ik aan de achterzijde beginnen...
Tot gauw !