Eigenlijk is alles al gezegd en ben ik ook grotendeels akkoord, zelfs met de tegenvallende prestaties van Montoya de laatste weken, maar om hem nu een prutser te noemen op basis van fouten die hij maakt onder de fenomenale druk die de pers hem oplegt, dat vind ik overdreven. Niet vergeten dat het nog altijd zijn eerste seizoen is en dat zelfs Senna en Schumacher eerst moeten leren gaan hebben alvorens ze konden lopen. Ik vrees een beetje dat men Montoya de kans niet geeft om te leren gaan en dat men van hem verwacht dat hij nu al kan lopen! (en ik klop mezelf daarbij op de borst, al zal hij van "mijn" druk weinig last gehad hebben). En dat Raikkonen blijkbaar wel al kan lopen alvorens te leren gaan doet niets af aan het talent van Montoya, maar zet de prestatie van Raikkonen zelf wel in de schijnwerpers! Chapeau voor die jongen die het ongetwijfeld ook zeer ver gaat schoppen!
Dus ik ga mijn voorspelling niet intrekken, maar wel uitbreiden : Montoya en Raikkonen zijn DE mannen van de toekomst! (De broers Schumacher ook maar dat was al een bekend gegeven eh...) Laat ons zeggen dat BMW-Williams volgend seizoen (zoals de zaken er nu uitzien toch) eerder de challengers zullen zijn versus Ferrari dan McLaren... Akkoord?
|