View Single Post
Old 18-12-2011, 00:17
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Hey iedereen,

Na bijna 2 weken, zijn we er weer. Deze keer een kleine update zonder foto's. Alle onderdelen hebben ondertussen enkele laagjes primer gekregen. De body onderdelen werden nog even opgeschuurd, om dan vandaag in het zwart te worden gezet. Ik heb hiervoor Motip gloss zwart via de airbrushvoor gebruikt en ik moet zeggen op enkele stofjes na is het zeer goed gelukt. Van zodra de body zo goed als droog is, zal ik er dan ook foto's van plaatsen. De andere onderdelen zoals de cockpit, uitlaten, turbo's, radiatoren en leidingen hebben ook deze week een gloss zwarte laag gekregen. Hiervoor heb ik gloss zwart van Zero Paints gebruikt. Ook heb hebben deze ondertussen al een behandeling gekregen met alclad stainless steel, polished aluminum en chrome en staan nu te wachten voor een laagje blanke lak(Klear Kote), omdat ik het niet betrouw met de verf van Zero paints. Normaal gezien is het beste enamel zwart te gebruiken, maar wou het op deze manier eens doen. Hopelijk kan ik morgen foto's plaatsen van de gespoten stukken.

Groeten,
Lesley
Reply With Quote