Oké mede plekkers. Hier is dan een update met foto's. Zoals in mijn vorige update al geschreven stond is alles al gespoten in zijn kleur, maar de onderdelen waren nog niet droog genoeg, dus moesten de foto's een beetje op zich laten wachten. Dus hierbij de foto's.
De in het glanzend zwart gezette onderdelen, zoals de body onderdelen, voor -en achter vleugels en de end plates. Je ziet het misschien niet goed op de foto, maar alles blink zeer goed en ik heb nog niet geschuurd met micromesh.
Behalve de cockpit die ook een blinkend zwart jasje(Zero Paints) kreeg heeft de rest van de onderdelen zoals de ophanging, radiatoren, remschijven en sommige PE onderdelen een semi gloss zwart jasje gekregen. Het semi gloss is gedecanteerde Motip verf. Alleen de zetel moet nog eens opnieuw gedaan worden, want ik was de gaten vergeten te maken waar later de gordels door moeten.
De wielen en nog vele andere onderdelen kregen ook een glanzend zwart jasje van Zero Paints en werden nadien gespoten met verschillende alclad tinten zoals Chrome, Polished alu, alu en stainless steel.
Natuurlijk moeten er wel nog sommige onderdelen geverfd worden met de borsten, maar dat is maar na het aanbrengen van de vele decals.
Tot de volgende,
Lesley