View Single Post
Old 13-02-2012, 21:40
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Hallo iedereen,

hier ben ik dan weer met een volgende update. Als eerste ben ik begonnen met verlijmen van de neus en de cockpit, wat redelijk goed ging na het aanbrengen van een paar verstevigingen langs de binnen kant. Gisteren de openingen langs boven dicht gemaakt aan de hand van seconde lijm en bloem, wat een bevredigend resultaat gaf. Omdat de neus en de cockpit niet de perfecte parsvorm hadden, heb ik een beetje(teveel natuurlijk) epoxy putty aangebracht van tamiya. Heb er al een beetje aan geschuurd, maar er zal nog een hele boel geschuurd moeten worden, zoals je wel op de photo's kan zien. Ik ben ondertussen ook aan de vloer begonnen en ben tot de conclusie gekomen dat de tamiya een low downforce tail 956 is en de versie die ik wil maken een high downforce tail is. Dus na een beetje nadenken, meten en wat hoofdkrabben en mijn eigen vervloeken, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de vloer van de 956 moet aan passen naar een vroege 962. Dus de zaag gezet in de vloer van de 956 en ook in de 962. De voorkant is al bevestigd, maar de achterkant nog niet. Omdat ik nog geen enkele foto ben tegengekomen van de achterkant en onderkant van deze auto, ga ik de diffuser van de 962 gebruiken, maar kan aangepast worden als er iemand het tegendeel beweert. Hier zijn alvast enkele foto's van mijn vorderingen. Veel kijkplezier en als er opmerkingen zijn, gelieve me dit te laten weten.

Tot de volgende update.

Mvg,
Lesley
Reply With Quote