Welkom en leuke build.
Benieuwd wat jij ermee gaat doen.
Ben zelf ook bezig aan eentje (die van Romain) en moet zeggen dat de kwaliteit bijzonder goed is voor een Heller.
En inderdaad, zoals steeds geen deurpanelen aanwezig. Maar daar lap ik bij deze mijn laars aan en zal het interieur vrij OOB gehouden worden. Is mij alleen te doen om de knappe livery van Romain. Dus enkel de nodige aandacht voor de body.
De rest zit goed, al ligt het ding veel te hoog op zijn pootjes. Ik heb de mijne 2,5mm laten zakken. Ga morgen een update plaatsen van hoe ik dat heb gedaan.
En ik zie dat je toch al één en ander aan het wegkappen bent, dus misschien ook nog een reeks gaatjes voorzien voor revetjes op de voorbumper? Ik heb ze om de 7mm zitten en dan komt dat heel mooi uit.
Oja, nog iets, als je het PE-setje van Rennaissance in huis hebt, zal je snel merken dat je er weinig mee aankan. Dit komt gewoon uit hun eigen Resinkit en wordt nu doodleuk verkocht als suplement voor de Heller. Een beetje bedrog dus.

Ik ga daaruit enkel de grillen, de remschijven en de gordelset gebruiken. Met de nodige werken kan je er wel wat meer mee, maar alleszins, het is niet ontwikkeld voor deze kit en dat is jammer, zeker als je weet dat er 20€ voor neergelegd moet worden...
Enfin, genoeg geluld, nogmaals welkom en veel plezier met de bouw.
Grts, Guido